PLANNING

A Good Plan Is Like A Road Map; It Shows The Final Destination And Marks The Best Way To get There

Thursday, March 18, 2010

KUTIPAN DATA PRAUJIAN PROTIM BM & MATHS TAHUN 4 & 5

Salam to alz!

Saya tak pasti berapa ramai yang membaca blog saya ini. Saya harap agar ramai penyelaras PROTIM dan LINUS akan melawat blog saya bagi mendapatkan maklumat terkini kerana cubaan saya menghantar artikel dalam laman web PPD Kulai menemui jalanbuntu sejak beberapa hari yang lalu.

Kutipan data praujian PROTIM Tahun 4 & 5 sepatutnya telahpun diselesaikan oleh semua sekolah. Penghantaran data kepada saya sepatutnya berakhir pada 15 Mac 2010. Tahniah dan terima kasih diucapkan kepada sekolah-sekolah yang telah menghantar data. Namun begitu, ada juga data yang dihantar tidak dapat dibuka kerana dihantar dalam format .mdb atau .mde dan bukannya format .txt.

Berikut adalah fail-fail yang saya perlukan untuk digabung:
1 SekPro.txt
2 DatPro.txt
3 SekPro5.txt
4 DatPro5.txt

Sila pastikan bahawa data BM & Maths berada dalam satu fail dan tidak diasingkan.

Saya perlukan data segera daripada sekolah-sekolah berikut sebelum 23 Mac 2010:
1 SK Kulai
SK Ayer Manis
3 SKF Bukit Batu
4 SKF Bukit Permai
5 SK Sedenak
6 SK Senai
7 SKF Sg Sayong
8 SKF Bukit Ramun
9 SKF Pengeli Timur
10 SK Sayong Pinang
11 SK Taman Sri Pulai
12 SK Sri Gunung Pulai
13 SK Kota Kulai
14 SK Taman Muhibah
15 SK Taman Kota Kulai 2
16 SJKC Sawit
17 SJKC Saleng
18 SJKC Seelong
19 SJKC Senai
20 SJKT Ladang Kulai Besar
21 SJKT Ladang Kulai Oil Palm
22 SJKT Ladang Sedenak

TQ

p/s sekiranya sekoah tiada murid PROTIM, sila maklumkan kepada saya secara bertulis ya.

:.N::.M::.N:

No comments:

Post a Comment